Nabór na stanowisko - Inspektor ds. księgowości budżetowej
Wójt Gminy Subkowy
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
w wymiarze pełnego etatu
w Urzędzie Gminy w Subkowach
ul. Józefa Wybickiego 19 a, 83-120 Subkowy
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku pracy,
- staż pracy: min. 3 letni staż pracy w księgowości budżetowej.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku finanse i rachunkowość,
- znajomość programu księgowego FKB + Radix,
- znajomość obsługi programu Bestia,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym oraz ustawy ordynacja podatkowa,
- znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy,
- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,
- komunikatywność,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości Urzędu Gminy w Subkowach zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- terminowe dokonywanie wpłaty do budżetu w należnej wysokości dochodów przez urząd,
- udział w opracowywaniu planów finansowych i analiz urzędu,
- terminowe sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych jednostkowych urzędu (z wyjątkiem sprawozdawczości zadań zleconych i środków unijnych w urzędzie) oraz bilansu urzędu,
- dekretowanie, księgowanie i prowadzenie urządzeń księgowych analitycznych i syntetycznych wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej, sprawozdawczości i planu kont oraz okresowe ich uzgadnianie,
- bieżące sprawdzanie i analizowanie poziomu wykonania planu wydatków budżetowych i współpraca w tym zakresie z pracownikami urzędu,
- prowadzenie dla funduszu sołeckiego wyodrębnionej ewidencji księgowej,
- dokonanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego dla urzędu,
- inwentaryzowanie aktywów i pasywów na koniec każdego roku budżetowego zgodnie z przepisami o rachunkowości,
- kontrola terminowości regulowania należności, dochodzenie roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
- współpraca z pracownikami merytorycznymi w przygotowywaniu do projektu budżetu wycinkowych materiałów planistycznych,
- ustalanie, ewidencja i rozliczanie podatku od towarów i usług (VAT) dla urzędu gminy na podstawie otrzymanych dokumentów, sporządzanie miesięcznych cząstkowych deklaracji podatku VAT,
- dla celów prawidłowego rozliczania podatku od towarów i usług gminy – agregowanie danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu prowadzonych i dostarczonych przez jednostki oraz sporządzanie miesięcznych zbiorczych deklaracji podatku VAT i terminowe przekazywanie do urzędu skarbowego,
- wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu w zakresie wprowadzonej przez Wójta gminy instrukcji,
- gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji wytwarzanej i przetwarzanej na stanowisku,
- inne zadania powierzone przez przełożonego, nie ujęte w powyższym zakresie zadań, a wynikające ze specyfiki pracy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Subkowach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest wyższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, zdobyte kwalifikacje i umiejętności,
- dokumenty poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenia o: korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, o nieposzlakowanej opinii, o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.
- Warunki pracy na powyższym stanowisku:
- praca w budynku piętrowym, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca siedząca na stanowisku wyposażonym w sprzęt komputerowy,
- pierwsza umowa o pracę na okres 3 miesięcy w wymiarze 1 etatu,
- zatrudnienie od dnia 01.10.2020 r.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 03 lipca 2020 r. do godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a - sekretariat (pokój nr 18) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, z dopiskiem „Nabór - inspektor ds. księgowości budżetowej” (decyduje data wpływu).
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O kolejnych etapach naboru kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu, będą powiadamiani telefonicznie. Weryfikacja znajomości obowiązujących przepisów prawa, o których mowa w ust. 2 pkt 4, 5, 6 i 7 nastąpi poprzez ocenę merytoryczną pięciu najlepszych kandydatów, wyłonionych przez komisję spośród złożonych ofert. Ocena merytoryczna składa się z części pisemnej i ustnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.subkowy.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy.
- Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
- dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie odesłane,
- niewybrani kandydaci mogą w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
Wójt Gminy Subkowy
Mirosław Murzydło
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-06-19 |
Data publikacji: | 2020-06-19 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Justyna |
Liczba odwiedzin: | 847 |