Nabór na stanowisko - Inspektor ds. księgowości budżetowej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
19 czerwca 2020

Wójt Gminy Subkowy

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

w wymiarze pełnego etatu

w Urzędzie Gminy w Subkowach

ul. Józefa Wybickiego 19 a, 83-120 Subkowy

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku pracy,
  • staż pracy: min. 3 letni staż pracy w księgowości budżetowej.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane wykształcenie wyższe o kierunku finanse i rachunkowość,
  • znajomość programu księgowego FKB + Radix,
  • znajomość obsługi programu Bestia,
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym oraz ustawy ordynacja podatkowa,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
  • znajomość  rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów  w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej,
  • znajomość  rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów  w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy,
  • umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,
  • komunikatywność,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • prowadzenie rachunkowości Urzędu Gminy w Subkowach zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • dokonywanie wstępnej kontroli:
    1. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
    2. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • terminowe dokonywanie wpłaty do budżetu w należnej wysokości dochodów przez urząd,
  • udział w opracowywaniu planów finansowych i analiz urzędu,
  • terminowe sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych jednostkowych urzędu (z wyjątkiem sprawozdawczości zadań zleconych i środków unijnych  w urzędzie) oraz bilansu urzędu,
  • dekretowanie, księgowanie i prowadzenie urządzeń księgowych analitycznych i syntetycznych wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej, sprawozdawczości i planu kont oraz okresowe ich uzgadnianie,
  • bieżące sprawdzanie i analizowanie poziomu wykonania planu wydatków budżetowych i współpraca w tym zakresie z pracownikami urzędu,
  • prowadzenie dla funduszu sołeckiego wyodrębnionej ewidencji księgowej,
  • dokonanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego dla urzędu,
  • inwentaryzowanie aktywów i pasywów na koniec każdego roku budżetowego zgodnie z przepisami o rachunkowości,
  • kontrola terminowości regulowania należności, dochodzenie roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
  • współpraca z pracownikami merytorycznymi w przygotowywaniu do projektu budżetu wycinkowych materiałów planistycznych,
  • ustalanie, ewidencja i rozliczanie podatku od towarów i usług (VAT) dla urzędu gminy na podstawie otrzymanych dokumentów, sporządzanie miesięcznych cząstkowych deklaracji podatku VAT,
  • dla celów prawidłowego rozliczania podatku od towarów i usług gminy – agregowanie danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu prowadzonych i dostarczonych przez jednostki oraz sporządzanie miesięcznych zbiorczych deklaracji podatku VAT i terminowe przekazywanie do urzędu skarbowego,
  • wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu w zakresie wprowadzonej przez Wójta gminy instrukcji,
  • gromadzenie i przechowywanie oraz przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji wytwarzanej i przetwarzanej na stanowisku,
  • inne zadania powierzone przez przełożonego, nie ujęte w powyższym zakresie zadań, a wynikające ze specyfiki pracy.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Subkowach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest wyższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, zdobyte kwalifikacje i umiejętności,
  • dokumenty poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,
  • oświadczenia o: korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, o nieposzlakowanej opinii, o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.
  1. Warunki pracy na powyższym stanowisku:
  • praca w budynku piętrowym, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
  • praca siedząca na stanowisku wyposażonym w sprzęt komputerowy,
  • pierwsza umowa o pracę na okres 3 miesięcy w wymiarze 1 etatu,
  • zatrudnienie od dnia 01.10.2020 r.

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 03 lipca 2020 r. do godz. 14.00    w Urzędzie Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a - sekretariat (pokój nr 18) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, z dopiskiem „Nabór - inspektor ds. księgowości budżetowej” (decyduje data wpływu).

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

O kolejnych etapach naboru kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu, będą powiadamiani telefonicznie. Weryfikacja znajomości obowiązujących przepisów prawa, o których mowa w ust. 2 pkt 4, 5, 6 i 7 nastąpi poprzez ocenę merytoryczną pięciu najlepszych kandydatów, wyłonionych przez komisję spośród złożonych ofert. Ocena merytoryczna składa się z części pisemnej i ustnej.

Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.subkowy.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy.

 

  1. Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
  • dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
  • dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie odesłane,
  • niewybrani kandydaci mogą w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.

 

Wójt Gminy Subkowy

Mirosław Murzydło

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-06-19
Data publikacji:2020-06-19
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Justyna
Liczba odwiedzin:847